Monday, August 16, 2010

I'm having a hard time coping up.

I just need some good quotes like "tomorrow will be a better day" and things like that. im having sort of a hard time with my dotdotdot. :( but chop! bukan masaah pecintaan tp masalah kami nak meneruskan hidup. knp payah sgt nak type ni. lagi slesa simpan dalam hati diam2 tp sgt sedih kalu x kelua kan! erkhh! okok! i tell you!! he's having a hard time now and i feel bad coz all i can do is do nothing. alrite! suc a pain seeing him in a deep shit and facing all that.

sedih.. dan bila sedih aku menulis.. bila menulis plak mule la menangis. bukan drama tp setiap orang pon ade sensitiviti kan.. dan aku lagi suka sensitiviti aku dilepaskan kat sini. tmpt yg jaoh dari orang. aku x selesa aku bila aku masih tidak okey dan ditatap oleh orang ramai.

No comments:

Post a Comment