Tuesday, April 6, 2010

46kilo??

aku bukan lapa main main. bab makanan aku mmg siyes. sejak bulan lepas penyakit lapo semakin kronik menyerang. kalu dulu setiap 5 jam bru lapa.. tp skng setiap 2 jam setengah. sometimes sejam. ikot ape jenis makanan ape yg aku telan. sober mmg amik bahagian dlm ekspidisi aku nak gemok balik. time kat genting ari sabtu time speedzone tu aku belasah la try timbang berat aku kt mesin doposen tu. tekejot aku. naik betol smpai 5 kilo..! x puas ati nye aku buat kali ke-2 . sah aku mmg da demok. hipp hipp horreyy. aku mmg suke demok2 mcm dulu. lantak la pompuan lain busy mau kurus tp demok tetap pilihan saya. tak payah la susa2 ejek or panggil aku gemok, tetas kan baju org ni sekian dan sekian. tak mendatangkan ape2 effect pon kt aku ni. dari kau kempeng tetek leper smpai tepakse pakai push up nak bg tejojol. itu pon masih kosong. bra je lebih. opps. sian laki ko mampu ramas puting je. hahha. wei aphal koto sgt post aku ni.. euwww. baibai :) ekspidisi masih diteroskan untok capai berat bdn yg ideal. jadi ape jenis makanan pon aku balon wt mase ni.

No comments:

Post a Comment