Tuesday, April 13, 2010

hingusan from outer space

waddap . sadap jom mengadap. haha it rhymes ok. tenks la coz masih sudi intai intai kat blog aku ni, walau pon cabok itam je, sunyi sepi takde letak lagu mcm org lain, ayat aku tak unik mahupon bersastera, dan isu aku tak hot tambahan merapu. hee aku suke je so intai la lagi.

topic rubbish malam ni ialah " zaman hingusan dolu-dolu " . bile aku tekenang balik zaman aku bawak beg tarik pade tahun 1998. tesengih je la sbb kelako tingat zaman collect sticker alien workshop. sape xtau ape alien workshop tu? ko mungkin byk sgt begaul dgn mak,pak kau dan org gaji sahaja. salah pergaulan takpelah. menatang ni mmg menghantui setiap budak skola kat mesia ni secara serious. effect die lg mendalam kt bdk2 laki. siap tampal kat pencil box.nak nak plak pencil box time plak gune tape punye casing. yg kronik siap beli tshirt,beg dan wallet cap menatang tu. yg terjebak jgn malu nak ngaku. kite sume serupe......................


No comments:

Post a Comment