Friday, March 19, 2010

gua didapati bersalah!


erkh. ade bende yg da belaku 10minit yg lepas. aku patah kan katil. isss. x sengaje la. aku nak gegurau smpi tepatah katil. geram le katil tu bouncy bouncy and dotdot plak atas katil so aku ingat nak le kene kan die n hempap dak demok tu..! tetapi.. AMIK OBAT..! muke dotdot da cm tensi je aku teros kua bawak laptop dgn muke cuak. . . wehhhhh~ rase besalaaa nye!!! hahah tp kelako gak senanye. tp muke potong si dotdot buat aku cuak le shial. . rase cuak yg menyelubungi aku ni serupe mcm tgh tunggu turn nak adap penolong kanan mase skola dulu2. okok pasni aku promise x mengelinjang mcm tu lg slain lompat atas trampolin bebetol atau pon lompat time main tali. adoi tido lantai la gua starting mlm ni. aisehh~ eh tp buu i da masak asam pedas td kan.. so takleh mara lelebih ek kalo ko nak makan lagik :)



No comments:

Post a Comment