Monday, March 8, 2010

hidop aku serupa mcm mimpi

Nafsu aku semcm je nak buat blog balik. delete blog lame sbb terase byk je mata2 kepoh nak berhimpun. so Anyway. Lame dah tinggalkan bnde ni. Padahal aku suke je dulu. update sane sini. letak gambo2 terbaru. Pasal aku p kdai lupe bawak duit pon aku cite kt sini. ;) .


Senang cite aku suke bercerita, berkarya dan berkhayal...
Aku suke lepak sorng2 tgk kan keadaan. Perangai org sana sini. Suasana. Cuaca. & bunyik2 sekeliling. Malah, tgk org termenung pon aku bole terlayan. ntah lahh.. aku rase byk story pada satu wajah..
Tapi aku x lepak kosong pon mcm jage tepi kain org, tp berhasil beb.. Tengok kan org & keadaan bole buat aku tangkap feel sorng2. Tgn start miang2 nak mencongteng serangkap due kata... Pen sentiase aku carry, resit & kertas top up plak tmpat aku menitik dakwat..

hehh ;) * mase skola rendah dulu penah ade hati nak jd penulis. Biase lah cite2 slalu terpesong

- A.R

No comments:

Post a Comment