Friday, March 26, 2010

bontotkurap.blogspot.com.lagi

+ motif yg same mcm post bawah +




aku tengok jam skng ni dah pukol 1.21pagi time aku type nih.aku sorng2 je yg x tdo lg. tu nmpak kat atas tuh, due eko x gune tdo dulu x tunggu. ayoyo letihnye dgn bz minggu ni. dengan esaimens yg main acah acah dengan aku skng ni. nmpak je sikit tp sbnrnye byk jugak nak kene kaji sane sini. hmpphh.. ape ingat aku asek nak copy paste copy paste je ke. ni lah perasaan sakit ati yg tgh melande jiwe aku ni. ade la teman aku ni asek nak ckp aku copy paste & pastu nak nasihatkan aku jgn nak amik sebijik2. heh. geram doh. ingat ko sonrg je yg produktif? im a smart ass too ok. \_/ grrr
dah lame aku geram tp takdelah smpai nak gado2 mcm budak bru nak up. ;D biaq p, janji keje aku jalan. beresss.. dapat markah.. settle! hahahooooh.

hmmph,arini ujan lagik. aku cuak aa dgn musim tengkujuh lately ni. resah aku bagaikan seorang nelayan. cane dgn event sabtu ni. td time start ujan dlm pukol 8mlm centu. lame gak nak benti. time benti td aku usha time adelah dlm kol 10 lebih. aiseh. cane? terdiam gak lee .. tp cuak2 pon smpai terdiam, ngantok jugak.. ;) jam menunjukkan 1.30pagi so pe lagi? allahumma bismika ahya waamut. amin. krohhhhhhh.

No comments:

Post a Comment