Thursday, March 11, 2010

seratustujuhplohlapanratus kali !

halo missi. hari ini hari kamis sudah. rutin aku mcm biasa. bangun pagi, gosok gigi, sabon badan, lap, pkai baju, pegi keje.. so setiap pagi, aku cuma gadis kota yang mencari sesuap catfood untok kucing aku ( Mek Meeyau + Amisu ) . balik keje aku mcm budak2 remaje lain yang cube menjadii gempak setiap masa. dalam gempak2 aku, tugas memasak x dilupekan untok dotdotdot. hari ni aku masak lain mcm sikit pergi nye. ayam kurma, hati goreng kunyit, kopok papadom. penat jugak. time keje berdiri, balik uma pon kena bediri kat dapo. tapi, "hilang penat bila tgk org berie makan masakan kite" . ok cukup . dah tiba masa aku nak maki jap. td ptg aku p popular bookstore punye clearance sale. sebab die buat kat summit so aku aku crash sane lepas aku habes class lah. tgh sibok2 belek buku punye harge, ade satu cina ni ttbe baling buku yang die tanak. , awal nye aku buat bolayan je, tp bile ttbe ade le staff popular nii p letak buku baru dalam 6 buah depan die. die bole bunyik "chettt" kuat2 pastu campak sume buku tu ke tepi. bederau darah aku dgn cina durjana mcm ni. da la org subang. ergh. belagak sombong! org subang mmg belagak mcm pantat. kalau nak belagak sgt jgn dtg clearance sale la uncle, pegi kt BORDERS tu, beli yg xde discount punye ok. sane mau angkat muke tinggi lu sampai signboard kedai pon, org x amik pedulik. oh anyway, ni bukan 1st time aku deal dgn perangai org subang, tp da ke seratustujuhplohlapanratus kali ! buto la.

No comments:

Post a Comment