Friday, March 26, 2010

the incredible poopoo



kerane sambal perot binasa..


....tu die kengkawan. ape yg aku cube tekan kan disini ialah x sume makanan yg sedap time korng ratah tu, x beri ape2 impak pade u'ols. jgn assume ia cume akan diproses menjd poopoo and thats it..! NO..! :/ itu yg jd kat aku tghari td, aku mule kan 1st bite aku, aku rase makanan tu sedappp sgt. bile aku da rase sedap mule le aku nk jd sweetheart..siap puji tukang masak. mcm2 assumptions aku buat dlm ati time makan. " pandai sial die masak" , "sedap do, bahan2 yg die gune nak buat laok ni mesti kaw" , "patot le kedai ni laku je, sedap rupenye" dan smpai ke tokey kedai la aku puji sbb buat resipi tu. . dan seterusnya... da kenyang tibe masa nye untok chalo.pastu.. ( ala .. malasnye nk cite .... arini kurang stim joyah le ) aaa akhir kate aku sakit perot le balik tu. mule2 ingatkan cume la ordinary poopoo je. tp kirim salam je la.. gwa sakit perot yg tahap yummy laa.. siap selang seli ngn sebu perot.. muntah2 pon nak join.. lengkap! eii aunty, lu pkai cili ahad lepas ke masak sambal wa ? &%#$@


Moral cite : aku pon kurang pasti.
walking dictionary : poopoo = tahi

No comments:

Post a Comment