Friday, March 26, 2010

bontotkurap.blogspot.com.lagi.lagi

+ misi aku cume lah nak transfer post ni dari blog lame +




Finally im home. Ya allah! aku dah x sanggop nak patah balik stapak subang smpai 6 kali lagi. Selamatkanlahhh! aku bole muntah tgk hway, aku bole pitam time amik tiket kat tol. Aku bole gone stuck dlm traffic!! skali aku baring td, blakang aku bedrapp bunyik.. Lengoh nau.. merungut lebih2 pon, perjalanan idop aku smpai sebulan ni bukan bole ubah pon.

& sambil mkn fries sejok ni aku ucapkan kpd sume setan

" HAPPY HALLOWEEN "

Sebenarnye, Aku pelik klu smbot bnde ni kt mesia. Mmg sonok tgk org lua pkai ala2 magican la, vampire la, pumpkin. Pastu jalan rumah ke rumah dpt ceklat. best jee ;)
tp bukan aku, Dr kecik aku slalu besyuko kat mesia x berie trick'o treat sbb aku takot org2 mesia ni pkai mcm hantu local. ( Pocong, langsuir, toyol ) . mmg x ahh. antu tempatan die punye pegi lain beb. bederau darah kalau bukak pintu ade org dress up cm org minyak mintak gule gule. telanjang bulat telo tejojol hitam bekilat. Terkedu tuan rumah ;D haha
bayangkanlahhh...

hahah. ni contoh halloween style org mesia. halloween buat open house. Org sane bg candy, kite bg ABC.

No comments:

Post a Comment