Friday, March 26, 2010

10 things ii hate the most

jengjengjeng. episod kali ni korng akan disajikan dgn artikel yg lite lite sajo. iaitu saje nak merapu pasal aku sndrik. hahaks. if nk layan korng di alu2 kan.. kalu xmau tunggu my next post ok. yg tu pon xnak jugak? pegi buat blog sndrik. ok focus on me now pls.aku nak cube list down kan 10 bende yg bole buat aku cuak( takot) smpai hilang kawalan diri.yg paling menyedihkan trauma. zasssss'

Pengakuan takot beliau :

1. masok rumah antu yg stok antu2 die bekeliaran. mencik! tak suke sbb i takot kene follow!
2.pocong.
3.mek meeyau + dotdot hilang. ( takmau ! )
4.rollercoaster dan sewaktu dgn die le..(ta knp makin berumo ni,aku jd takot)
5.beranak
6.lift ttbe stop. ( 189.99% takot nak mati smpi pk kesudahannye mati la sbb lift terhempas )
7.naik bus
8.mandi sungai + laot + swimming pool sorng2 atau pon berdue. nak mandi kene lebih dr 3 org kalau tak aku main tepi2 saje. aih nta knp aku salu imagine ade jaws + anaconda. eh x tipu!
9.jnji manis jantan
10.hilang kawan baik

the end. aku takot sgt sgt dgn no 4,6 dan 8 . yes thats my biggest fear. salakan cite omputih!. effect die smpi ke tue aku gegel..

No comments:

Post a Comment